den långa fredagen

hallo jaa!
idag har vi bakat tårtor! jaa vad man kan säga är att resultatet blev inte så gott men det var kul att baka! haha. emma&jag fick äppla&päron purén weeeij . redig party höjare där vaaa.

 mmmmmuummms ; )

idag har även min kära släkt varit här. mormor är den sötaste. hon är bara så stöttskön. och isaak. ååå vad jag vill ha en hund. allt blir bättre då. jag blir helt enkelt lycklig av hundar. jag vill ha en hund. såååå mycket. en hund att älska, visst ingen kan någonsin ersätta maxi. men mitt hjärta har utrymme för en hund till. och en till och en till. jag kan inte leva utan dom.
hej jag heter louise och jag kan inte leva utan hund. kan nägon berätta för mig hur det går till ? för jag vet faktiskt inte. jag är vilse. nu har jag levt nästan ett halvår utan hund  och jag håller på att bli galen.

Det värsta är när allting rasar ihop, när allting faller ner, när allting blir för mycket och man inte orkar mer. Hur ska man kunna leva när allting gått i kras? När drömmarna krossas som om de vore av glas.
Vem går man till när ingen förstår? Och vad är det för skitsnack om att tiden läker alla sår?




tar tårar aldrig slut?
det sista jag ville var att förlora dig, det värsta som kunde hända det hände.
varje gång någon nämner ditt namn är det som ett stort sår rivs upp inom mig,
ett sår som aldrig kommer läka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback