fredag.

en sån vacker dag! solen sken när jag vaknade och jag & ellen var ute och promenerad innan skolan. så skönt. åkte till skolan, som slutade i aa vad ska man säga. tyska natinella muntliga - där sprack tyska VG betyget haha. sen bar det av mot arbetsförmedlingen och lämnade in feriepraktik papper ! jaa jag vet att det är lite pengar men va skön, bättre än inget jobb. sen träffade jag mammsi och vi fikade, sen tränade jag själv på ett pass på friskis.det var rätt kul, skum ledare meen han va go.
sen gick jag en snabbis på stan och hittade kläder jaaaa. så glad blev jag. en klänning&två par shorts och ett linne. ja och det bästa av allt pappa ska köpa de i födelsedags present. hurrahurrahurra.
det är inte så värst många dagar kvar nu. 

nu har alla vännerna gått hem så nu blir det godnatt för min del, är så sjukt himla trött.   gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback