måndag !

yees nu har jag kopplat ur min telefon för alltid. mamma ringde idag kl 06,30 och jag var ensam hemma-sovandes. eller a jag vaknade skön vad sur jag blev. dessutom andra gången på två veckor grrrrr.
hur som hellst.
igår va det match. haha jag va inte inärheten av mitt vanliga jag, men det kommer väl får vi hoppas...
i lördags : ) vad mysigt vi hade. mina bästa vänner och jag. 

idag är det körskolan som gäller och sen ska mamma&jag kolla på en lägenhet igen.. frågan är om det överhuvudtaget är någon som vill flytta. vad vet jag. 


 
vi pratade om att det vore hemskt att se någon dö i lördags, när jag kom hem kom jag på, jag har sett någon dö, jag såg maxi ta sitt sista andetag.jag såg hur ögonen slocknade, hur livet försvann. sen dess har inget varit sig likt. om hon ändå kunde komma tillbaka, i allafall en liten stund.så jag kunde få krama henne och säga att jag älskar henne en sista gång.  jag vill vara med henne. nu och föralltid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback