måndag !

en kul måndag, haha vaknade och började filosofera om vilken dag det va. kom efter många om och men fram till att det var tisdag.  yes. min hjärna behöver en mjukstart på dagen att veta vilken dag det är, det är för mkt begärt kl 7.00 haha. sen nån timme senare gick det upp ett ljus. nee det är ju måndag. japp och så va hjärnan vaken idag med.

MÅNDAGEN fortsatte, åkte till skolan va på lektionerna, slutade tidigare men det var inte till min fördel direkt, slutade 13.00 och insåg snabbt att jag hade körlektion idag kl. 15.50 jaaa ca 3 timmar att vänta. så duktig som jag va pallrade jag mig till körskolan och klarade en fas till. fas d fordon sååå tråkig, svår och aaa den va inte kul.

idag har de även varit träning på haga, GRÄS. eller aa gräs och gräs. men det va la kul. men hoppas bosse kommer imorgon, då blir allt mkt roligare. i kenneths panns står det -finn ett fel, louise- haha men jag tycker inte om honom heller, så.  gubben kan gå i pension.

wellwell. fuck off nu drar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback