onsdag kväll.

nu har hag tränat, det gick väl sisådär haha. mina benhinnor gillar inte det hårda underlaget. men det gick fint tills det var typ 10 minuter kvar så det va lungan. idag skulle jag hänka på idas trend, promenad på morgonen men HA sicket skämt jag trodde jag skulle dö.  + att det var massa sniglar på vägen som man fick akta sig för. jag rädda två av 100 ifrån att bli snigelmos. haha, jag var iallafall lite snäll.
nu är det dags att ta dag i mitt liv, helårs kort på friskis yes indeeed.

imorgon är det fotboll som gäller, lycka!!
nu är det kul igen. yees..


by the way 26 dagar kvar YEAH
och efter det är det sommar för hela slanten. so long tvåan ska bli sååå skönt att lägga den bakom sig.


vi leder budet. man börjar bli lite nervös, på riktigt!


 fina flickor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback