söndag

heej !
sicken vacker dag det är idag!. vaknade kl 11.00 niice efter några roliga drömmar . haha
sen körde jag till stugan med mamma min, där solade vi och fikade med mormor & morfar.
sen köörde jag hem. nu har jag städat, ibland är det riktigt kul att städa.

igår vad det fotboll som gällde. ojaa. gick väl si sådär meeen det kommer. gjorde lite bra saker i allafall. meeen jag fick en boll mitt i ansiktet vilket resulterade i ett svullet och lite blått öga och en öm näsa jaaa vad kul. haha men jag är inte bitter. igår kväll va vi hos ellen och mööös. filmen var kul haha sån singel borde man va haha. yesyesyes. nu ska jag gå och laga mat. sen ska jag träna sen är den underbara dagen fullbodad : D lyckos mig för idag har jag en bra dag.

solen skiner, himlen är blå, vad det är skönt att leva då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback