torsdag torsdag torsdag

idag var det segt. orkade knappt pallra mig ur sängen, men jag kom iväg till skolan och vi gick på mina två lektioner, åkte hem satte mig och pluggade. nu är jag trött på att plugga jag vill ha sommarlov. jaa taack.

igår va det träning med min favorit tränare. HAHA eller inte, gud vad bosse är en mkt bättre tränare. helt sjukt vilken skillnad på kvalité det är. det går inte att jämnföra, dina dagar är förbi kenntha.

står i valet och kvalet, vill jag flytta? eller vill jag bo kvar? visst det var en himla fin lägenhet men vill jag bo så långt ifrån mina favoriter ellen,emma&mathilda?? om jag tar körkort så i.o.f men jag vet inte jag.
om jag fick välja skulle jag vilja ha en hund och bo här. tror jag, eller vill jag ha en hund och bo på bymarken? skööööön vad svårt det är. aja men jag vill iallafall måla om väggarna om jag ska flytta. annars tänker jag inte flytta haha. jo jag vill kanske flytta, men om 15 minuter vill jag absolut inte. ska jag dra lott kanske det vore nog helt enkelt det bästa. jo det gör jag, jag drar lott nu, så får ödet bestämma PUNKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback