torsdag.

och så va det torsdag. idag hade vi nationella svenska b. vi skulle skriva en uppsats. efter två timmar ca va jag klar och slutade därmed för dagen så skönt.

idag är det säsongspremiär haga-hff. det ska bli riktigt kul att spela. idag är det jag & marie som ska mååla. haha kan man ju hoppas i allafall.

längtar till sommaren såå himla mycket!
skolavslutningen,solen,värmen,midsommar,sthlm,stugan,bada-hrm-,sola,fotboll på riktigt,gräs,blommor,saft&bullar,barfota,flipflopp,linne&kjol,solbrillor,andreas johnson konsert, och sist men det som jag längtar mest till KRETA . fatta hur kul det kommer bli, sola,bada,festa,äta god grekisk mat, bara vara. och dessutom tillbringa veckan tillsammans med dom jag älskar mest i livet! UNDERTBART.

nu däremot regnar det så jag får väl kolla på en till film. haha snälla sommar kom hellst NU.

 kan det bli bättre ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback