100 saker om mig

100 saker om mig

1. Jag älskar hösten
2. Jag har en gång lyckats laga vårat internet
3. Jag kan absolut inte sjunga
4. Jag heter Ulla i andranamn
5. Och Anne i det tredje..
6. Jag bor i radhus
7. Förra sommaren badade jag aldrig i Svenskvatten
8. Jag har hållt på med konstsim
9. Jag älskar Klara böcker
10. Min bäste vän dog i höstas...
11. Hon var en hund
12. Jag har fem kusiner, varav 4 jag inte träffat på 12 år eller nåt.
13. Jag är beroende av min kalender
14. Jag älskar Lekeryd
15. Sen 5 år tillbaka har jag varit i sälen en vecka varje år
16 . Jag har varit utomland mångamånga gånger.
17. På fredag blir det fjärde gången jag åker till Kreta.
18 . Och jag har inte resfeber.
19. Jag gråter väldigt lätt
20. Jag är en sportfåne
21. Jag är inne på aftonbladet.se varje dag
22. Jag gick ut högstadiet med MVG i bilogi och musik
23. Jag ska ha mist två hundar till i mitt liv
24. Jag har en hamster som heter bobby
25. Jag har en leverfläck i handen
26. Jag har läst 5 Harry Potter böcker
27. Jag har en storebror som är snäll, ibland för snäll
28. Jag har tre fantastiskt bra vänner.
29 . Vi var så nära att flytta i våras
30 . Jag fyller 20 den 23 maj 2008
31. Jag följer många tv serier
32. Jag älskar Viva la Bam.
33. Jag har aldrig blivit opererad
34. Jag har dragit ut 9 tänder om inte fler
35. Jag har haft 5 hamstrar , casper,tazzie,figgo,totto&bobban
36. Jag är msn beroende ibland
37. Jag älskar att träna
38. Jag har en speciell musik smak.
39. Jag är rädd för katter
40. Jag har ingen taklampa
41. Jag är mörkrädd
42. Jag har aldrig haft långa naglar
43. Igår hittade jag en groda
44. Jag spelar fotboll
45. Men jag har planer på att sluta
46. Jag ska ha mattec i trean
47. Jag har ridit 4 timmar i sträck
48. Sen red vi hem också.
49. Jag har 189 som bowlingrekord på en serie
50. Jag har nästan slutat använda smink
51. Jag längtar tills hockey drar igång igen
52. Jag älskar min Tv
53. Jag föler OC, väldigt noggrant
54. Jag håller på att ta körkort.
55. Jag lånar böcker på bibblan en gång i månaden
56. Jag är konfirmerad
57. Jag är svag för gråa tröjor
58. Jag älskar fiskbullar
59. Jag ogillar dumla glass mkt starkt
60. Jag har aldrigt haft ett extra jobb
61. Jag jobbade som feriepraktikant i år
62. Vi hade sjukt kul ida&jag
63. Min Kalender heter - Ett skönare liv
64. Denna sommaren har varit den bästa någosin, i alla kategorien utan en.
65. Jag tänker på Maxi minst 10 gånger varje dag.¨
66. Jag har aldrig träffat min farmor
67. Jag spelar sims titt som tätt
68. Jag har numret 17 på planen
69. Jag är rädd att gå ensam i mörkret
70. Jag älskar lax
71. Jag har en bror som jag aldrig har träffat.
72. Jag älskar änglar
73. Jag går på allt
74. Jag längtar tills på fredag
75. I höst får vi kanske hem en goliat,kanel,chilli eller bruno
76. Själv hoppas jag på en stella
77. Jag tycker att kor är coola
78. Jag tränar på friskis
79. Jag tycker att åska är mysigt, men obehagligt
80. Jag har fortfarnde lunar
81. Jag älskar mjölk
82. Jag är bäst på att stressa
83. Jag älskar Stockholm
84. Jag hoppas att min kusin kommer in i skövde
85. Jag har räddat en underlat från att flyga ut i den vilda världen
86. Jag slösar för mkt på mina pengar
87. Jag är lite bortskämd
88. Jag är älskar save the last dance
89. Och love actually
90. Jag drömmer mkt konstiga saker
91. Jag älskar kyckling curry mackor
92. Jag har en kompis som går på toa, väldigt ofta
93. Jag har en kompis som är sjukt bra på friidrott
94. Ibland vill jag kunna vrida tillbaka tiden
95. Jag behöver klippa mina naglar
96. Jag gillar att träna bräda på FS
97. Jag suger på att dansa
98. Min bror har körkort, och är över 20 = mkt bra
99. Jag älskar vintern,snön, julen.
100. Jag skulle göra vad som helst för att få tillbaka min hund igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback