listaaa

4 arbeten jag har haft i mitt liv:

1. kontorsjobb på TT storkök
2. sommarprao på haga
3. domare
4. massa prao


4 filmer jag kan se om och om igen:

1. Love actually
2. Save the last dance
3. Crossroads
4. Little princess

4 städer jag har bott i:

1.Jönköping
2. Jönköping
3. Jönköping
4. Jönköping

4 tv-serier jag gärna ser:

1. OC!
2. Desperete Housewives
3. Viva la Bam
4. Sex and the city

4 ställen jag vill åka till:

1. Kalifornien
2. Australien
3. Brasilien
4. Italien

4 webbsidor jag besöker dagligen:

1. Aftonbladet.se
2. min blogg
3. englas blogg

4. kennlar


4 Favoriträtter:

1. Lax
2. Kyckling
3. Lamm
4. Fiskbulls


4 ställen där jag trivs:

1. I sällskap med "bästisarna"
2. I soffan
3. Utomlands
4. På landet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback