söndag

en dag fylld med ingenting eller jo kanske lite.  jag vaknade vid 10.30 kunde knappt prata, 15 minuter senare ringde en nyfiken ellen =)

i helgen har det hänt väldigt mkt. i fredags var det match i tranås. 1-1 blev det sen hem fort som faan och sen var det utgång som gällde. jag åkte till folke var där i ca 20 minuter sen åkte vi in mot stan. efter många om och med hamnade vi på amor, där vi träffade massa trevligt folk.jag beställde in en drink och allt var prima. tänkte att det skulle bli den enda. men så blev inte fallet. =) nåväl vi satt på amor rätt länge, det blev mindre och mindre folk, och vi beslöt oss för att gå till piren sista timman. men vi kom aldrig så långt, vi fastande utanför centrum.
efter att ha stått där ett tag så fick vi erbjudande om att åka taxi hem - gratis- det tackar man ju inte nej till så vi åkte med. tog vägen förbi max, så jävla kul. haha

sen igår - lördag - jobbade jag på dagen. suurt som tusan. enda höjdpunkten var sällskapet.
sen på kvällen va vi ute och åt hela familjen & en marcus tjej. lina
det var så trevligt så. jag var chafför så alla andra fick dricka, lite tråkigt ja. men men .
sen körde jag hem alla, sen åkte jag till ellen. där satt vi typ fem minuter sen blev vi sugna på att åka en runda =) vi åkte genom stan och ut till rosenlund och ohej. vi förföljde en bil och allt.
sen åkte alla hem till sig och jag gick in och skulle sova. men efter två sek i sängen ringer det. adam.
jag hade lovat köra honom och så blev det, jag tog på mig kläder och begav mig till bilen. körde dit, men adam och hans kompis var inte klara än så jag gick in, och där hade dom den mest annorluna & mysiga förfest ever. levande ljus, bsb musik & stjärnklar himel. sen efter ett tag körde jag in dom, sen åkte jag hem och la mig. kl 0140 ringer det igen. adam vill åka hem. =) snäll som jag är gick jag upp.
körde hem honom, sen somnade sen sov jag till kl 10.30

1045 ringer ellen. =) pratade med henne ett tag. sen efter det gick dagen och jag gjorde inte särskillt mkt.
vid fyra åkte jag & ida och kollade på fotboll, j-södra. 0-1 blev det. surt men whatta fuck jag bryr miginte så mkt. jag gjorde en mästerlig parkering efter lite trixning.
ida: du kommer aldrig komma in där,
jag:jo för fan.
gissa vem som hade rätt. ;)

nu ska jag kolla på tv- desperete boxen är ju underbar. bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback