söndag

ännu en helg har kommit&gått.
aa vad säger man, hos sarah i fredags var det väldigt trevligt, maten var super.
vid 2230 ca var vi på väg in mot stan i en bil som gick i 160 på en 70 väg. jaa vi var inte rädda eller så. nono.
in på huset, tog stämpel, jag och ellen blev uppraggade av en 35 + årig man vid namn reino yeeah han var från mora också. lyckan var total. jag och ellen gick.
mot stan&mot amor där hittade vi personer i våran egna ålder, b.l.a emma,malin&ida =)
vi gick in på amor där träffade vi fler kända ansikten, adam,cj,bella os.v
emma&ida ville till centrum så vi skiljdes, jag & ellen gick tillbaka till huset, det var verkligen inte som vi hade trott. det var inte kul nånstanns.så vi gick tillbaka mot stan, trängde oss i kön och gick in på centrum träffade massa roliga människor =) men vi tröttnade vid typ 0130 bussen skulle gå 0155 så vi gick till mcd. där satt ännu mer vänner&bekanta. sen gick vi till bussen, satt där och väntade& väntade klockan blev 0220 ingen 25 i sikte, så 0225 kom den jaa tänkte vi, meeh bussen var proppfull, kunde inte ta upp fler så det körde bara förbi. jaa sista 25an. tur för oss som bor på ljungarum fanns trean.som kom ca 10 minuter senare. vi tog den var hemma sisådär vid 0300.inte nådigt trött nej.

vaknade på lördag vid 1000 mormor ringde, 10 minuter senare var hon&morfar hos oss. yes snabba ryck.
vi fikade lite, beundrade hur mkt det kunde regna på en gång, sen åkte de hem igen.
på kvällen åkte jag& ellen till mathi, kollade lite på tv, sen kom vi på ideen vi åker till stan och träffar lite folk. och så blev det.vi kom till stan, där beslutade vi oss att åka till habo. sagt&gjort, vi irrade omkring på habos gator ett tag hittade festen, den såg inte ut som en höjdare så vi körde hem.
hämtade upp anton, körde hem honom, körde hem mathi , hämtade upp emma körde hem henne&ellen. sen körde jag hem och soooov.

idag har jag inte gjort nåt vettigt alls. men jag ska träna ikväll. yes byebyeee.



Du är som en Ängel jag behöver bara tänka på dig när allt är mörkt och svårt så ser jag ett ljus.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback