en dag på stan

UPPDATERAD

idag bar det av mot stockholms shopping gator, med en kusin som ska flytta hemifrån, så in i alla boring butiker hemtex och duka.
jag ville bara till alla hm i hela stan. och det blev två hm, hm nr ett hittade jag inget,
men på hm nr 2 köpte jag ett par gråa byxor dom kostade bara 198 kronor och så fick jag och marcus 500 kronor var för att mellandags shoppa för då får man ju passa på. jag har tänkt att ha byxorna på nyår.
jag vet att många/alla andra ska ha eleganta klänningar.
men jag är inte en elegant klänningstjej. sorry jag ska vara en tuff byxtjej på nyår, that's the way it's 
jag köpte även en grå klänning! den är hur skön som helst, men jag är lite osäker på om jag ska behålla den.
jag behöver kompisråd. eiiilen.

imorgon bär det av hemmåt..när?? det är frågan har endel att fixa hemma!!
installera min ipod till min dator och lägga in musik
rensa min garderob, får ångest när man läser i alla dessa modebloggar och nu är jag så sugen på att kika över min garderob.
jag måste skriva nyårs löften, som jag vet att jag aldrig kommer att hålla men hey jag älskar ju listor. jag vet redan ett nyårslöfte och det är att jag ska dricka mer vatten. man får fin hy har jag hört. det ä väl värt ett försök..
JAG måste träna, denna helgen har det blivit lite för lite av den varan, en rask prommenad, då snackar vi rask, min morfar kan pinna på han. men det är allt, en dags shopping,mer motion än att ligga i soffan, man kan se allt positivt, right?
mitt rum är behov av storstädning... då menar jag storstädning, mina lådor och hyllor behöver grovrengöras, jag är så sugen på att slänga ut allt sen ställa tillbaka allt snyggt igen. weei det är kul ett tag i allafall.
sen måste vi fixa nyårssoppa
mina nyårskläder behövs filas på. vad ska jag ha till, håret,sminket,smycken. har jag sagt hur mycket jag hatar nyår??
sist och viktigast.. jag måste träffa mina kära vänner där hemma. gosh


min släkt är helkul. 3-4 stycken tittar på sagan om aah nr 3 och säger inte ett knyst, resten sitter i en annan lägenhet och tittar på snapphararna, vad är det? inget jag gillar.  och här sitter jag och bloggar så social man själv är....  men jag glädje säkert någon annan stackare där i världen som har hittat till min fantastiska blogg....

nepp nu orkar jag inte skriva mer. kanske ska gå och sova, kanske ska leta käk, eller ska jag sätta på OC, snilleblixt kom där nu! ja OC får det bli. '
hejdå och du gott jävla nytt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback