fräsh&underbart?

igår blev lite för mycket träning, så idag när jag vaknade var jag så jävla trött. drog på mig mjukis och så körde pappa mig till skolan. Jag var i skolan 0726 kul. jag satte mig och vilade lite till. sen hade vi matte, det går verkligen skit. vilken kurs går bra? vilka skitkurser vi läser. allt suger.
sen hade vi natur labbade med falukorv, vara när att få rött kort av läraren. so what.
sen käkade vi, sen träning. power step. aah hej jobbigt
mot skolan igen och sista lektionen för idag bollspel, dvs 2.5 timmes innebandy. fy fan. sen var jag inte nådigt trött.
hem och skriva svenska reklamanalys. blev nästan nöjd... hrm

in i duschen läääänge, sen smörja in sig med alla hudkrämer i världen. nu ska jag sova.

the happiest day in my life is the day that i die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback