gott nytt år!

* Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?

Jag sov i ett tält på en ö. den du
* Dog någon i din närhet?
nej

* Vilka länder besökte du?
Grekland&Sverige

* Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?
sommaren 06, alla datum alla dagar. vilken sommar. + 16/8 TOG KÖRKORT. oförglömligt och sista fredagen på praon då åkte jag och hämtade ozzy :D
* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?
Shake that bästa stämningslåten ever!.Hips Don't Lie, Sexyback, och massa massa fler. i need a house ngn?

* Blev du kär under 2006?
Flera gånger om. absolut....

* Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag fyllde 18 var ledig från skolan, underbara vänner kom och gav mig massa gott. det var en underbar dag. 23 maj 06. tror jag tränade sen också

* Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
SNÖ

* Hur höll du dig från att bli galen?
hela året har varit ett galet år. eller i allafall sommaren tills nu.

* Vem var den bästa nya personen du träffade?
Rafael! Linnéas stöttsköna snart sambo. hur kul får man bli?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback