hejdå 2006

jag kommer tänka tillbaka på detta året och missas ett av mina bästa år. olyckan vände för mig, jag kom över en kris. ett dödsfall och var på benen igen. detta året har varit en underbart år för mig och mina inre tankar. var ska jag börja? alla hagafester,berlin,18 år, sommaren,sommarjobb,körkort,krogen,ozzy,min kusin ska flytta hit,kreta,alla andras 18 års dagar. jag skulle kunna rabbla utt 100 saker men jag måste våffla håret... haha

visst att det har varit lite jobbigt ibland, men jag har aldrig varit så lugn och bekväm med mig själv. mycket har hänt mycket har förändrats, inget kommer kunna bli som det en gång var, nu har jag äntligen accepterat det och det är först då man kan gå vidare, det som sägs i slutet av crossroads är faktiskt riktigt bra ord, vi lever i nuet, gör allt för att få det så bra du kan ha det här och nu. ta till vara på det som finns, sörj inte över ditt förflutna, låt det vara förflutet, släpp taget.

sen igår natt när jag inte kunde sova tänkte jag på de nytt år nya möjligheter, varför inte tänka nya dag, nya möjligheter

ikväll lägger vi 2006 till handlingarna, 2007 kommer in, och det ska mycket till att slå 06 men jag tror det finns en chans, vill du så kan du som man brukar säga! jag vill ! jag kan!

gott nytt jävla år på er.

Kommentarer
Postat av: amanda

viklket härlig inlägg lollo :D tack för igår det va uuuunderbartpussss

2007-01-01 @ 16:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback