juuuuullov

juljul

Är det inte underbart.. julen är här!
idag hade jag en lektion och på den lektionen skrev jag ett prov.. natur är min grej asså. skämtåsido.
imorgon är det frulle på johans som gäller. ska bli mys. sen julavslutning. sen är man fri i två veckor eller vad är det? inga prov eller annan skit i allafall :D

hur helgen blir är ett stort frågetecken, det står mellan, mys eller utgång? lutar mot mys och film på fredag... bingolotto på lördag, men det är ju så jävla surt. jag röstar för film då med.
på julafton åker jag till sthlm. weei

idag hade ellen och jag en bakar dag, vad ska jag säga det gick kanske inte som vi trodde.
truffeln blev iallafall bra, men hallongrottorna blev misslyckade flera gånger om.....
eller ska vi säga chokladgrottor?? haha

neepp nu ska jag kika på det sista av hockey. sov gott nötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback