ooooh yeah

kul att alla taggar för utgång själv sitter man här i mjukis och äter choklad, nån som vill byta liv för en kväll??

well well, nu ska vi inte deppa ihop totalt. imorgon ska jag nämligen på mellandagsrea! i stockholm! hör på den ni! ni som är ute och svirar kommer förmodligen vara bakis eller jävligt trötta, då kan ni ju tänka på mig när jag går där på stockholms gator och letar fynd! åå nu blev jag med ens lite lycklig igen!!!

julen så. det var himla mysigt, började dagen med att gå upp klockan 5 och gå ut med ozzy... jag älskar min hund...... sen kunde han inte somna om, och det inkluderar att även inte jag kunde sova. så det var bara att pallra sig upp. in i duschen, fixa till sig och packa det sista! 0719 - 19 minuters försening pga av min kära mor som inte blev nöjd med håret.... grrr  bilen går mot sthlm, är framme runt 10 då var det 10 fika och mackor och grejjer, 12.00 var den en fika igen, 14.00 julbord. 15.00 guess what.. haha sen var det juklapps öppning... det var kuuuul här är allt jag fick :)

♥ en ipod, silvrig mycket tuff, pappa hade tänkt att köpa rosa, tack för att du avstod. jag är inte en rosa tjej.
♥ en odd molly klänning, den är så fin
♥ presentkort på HM -150 kronor- tänkt att inhandla smink
♥ presentkort på bobbys - 500 kronor - ett par tuffa trosor?
♥ presentkort på glitter - 150 kronor här ska köpas smycken :)
♥ OC boxen, säsong tre. lovely
♥ vaganond skor. så himlahimla fina, dom ska jag ha imorgon
♥ tre par örhängen, som jag själv valde och köpte, mammsi betalade. god jul, suprise
♥ ett bodyshop presentpaket med scrub,butter, tvål i passionsfrukt smak, samt tillhörade puff.
♥ en spegel & pappeskorg.. den var fint..


nu sitter jag här i all min ensamhet. eller nej jag har ju kaninen, linnéas kanin, den är smällfet, anser jag. linnéa säger att den är normal. haha men den kan ligga och vila på sin dubbelhaka.. fet ? neej inte alls... haha.. det är ju faktiskt en hel bra filmer på tv. jag kanske ska gå och titta på nån... yes hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback