vad hände?

min blogg hade visst in publicerats så nu kom ett inlägg från i måndags. kul vaaa.

har läst natur hela dagen men fattar inte mycket mer för det, det är pissigt svårt, och sjuuukt tråkigt.
det är bara att ta sig i kragen och sen imorgon göra så bra man kan.. haha ambition.. VG nog att jag kommer nå mina ambitioner jag tror jag sänker min nivå ett steg, inte mer än rätt.

men fick VG i psykologin som slutbetyg, vem kunde tro det, 16 % frånvaro med. haha den är bra.
MVG i idrott och hälsa b. weei. de gillar vi.

så nu bantas mitt schema ner det är så himla skönt. bara korta dagar och sovmorgon tre av fem dagar. åååh underbart.

gott nytt jävla år. haha den skulle vara så jävla rolig. mathhhh.


och snart är det jul... igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback