varför bry sig?

gårdagen var fem + av fem möjliga. började dagen med att prova balklänning. det lutar åt en svart, tidlös historia. men sen finns två ess i leken. får se lite.
sen bar det av mot tipshallen och fotbollskikar dags. jag&ida intog första parkett men insåg snabbt att alla roliga matcher började kl 16.00 vilket var om två timmar hem igen och käka. muuums
sen åkte vi tillbaka kollade på fc ljungarum och haga. sen åkte vi hem till ellen, mot ica maxi köpte massa choklad, smältde den, vips massa julgodis, mitt julgodis var helt klart godast... haha ingen tvekan.
sen sadlade vi om mot tapeten here we go. och jääävlar vad kul det var. sån helskön kväll, chipsbricka,matbricka och massa trevligt folk. ooosh jag lärde mig att spela black jack eller vad det hette. men tyvärr så förlorade jag och nicklas alla pengarna, men det gjorde inte mig så mycket jag hade inte betalat nåt. haha
sen var det hemgång..

antar att du kära magnus har hittat min blogg... haha hoppas du njuter av läsningen av mitt meningslösa liv. haha


ville att du skulle komma, men när du kom, ville jag att du skulle gå.
när du väl åkte ville jag att du skulle komma tillbaka
varför bryr jag mig så mycket om dig?

byyyyebyee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback