5 juli

GRATTIS IDA : ) .
jaa idag har då våran allas ida blivit vuxen. så kul. dagen i ära var så fin så fin. vi har målat&solat. ohej ohå

i veckan har det hänt en mycket viktig grej i mitt liv. jag har klarat teoriprovet . gissa om jag blev glad.
kom dit till vägverket, döö nervös. den förste jag såg var elin i min klass. det var skönt att ha stöd från någon man känner igen. och elin fick också godkänt. så bra är vi.

sen igår gick jag och emma till mathilda. så skulle vi ut och gå en liten promenad, en sån jääävla lång slinga va de. jag och emma typ dog, mathilda traskade på i fin fart.
sen gick vi in till mathi, drack lite. fixade lite.
sen gick jag och emma hem. mina fötter. jag säger då bara det.

elaa åkte till halmstad igår. hoppas hon får ett par sköna soldagar på kusten, det är hon värd.

idag gick jag upp extra tidigt för att baka en kladdkaka till lilla födelsedags tösen.
sen gick jag till jobbet, målade 50 minuter, fikade och hurra för ida. sen solade vi, sen åt vi lunch, sen åkte vi hem.
nu sitter jag här. i väntan på att ta bussen till tandis. hurra.

måste kila insåg att bussen går om en kvart. jag har på mig bikini&cykeltights. yeeah så sexigt.
hejdå myror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback