en dag med emma

ems&ja

dagen började helkasst. jag satt och sov mig igenom en körlektion inget gick som planerat. haha , men whatta fuck.
sen åkte jag hem då var klockan 0848. ohej. kul att ingen är vaken. jag satte mig framför tv. gjorde gröt(tomte) och knäckebröd med skinka och senap. yeah jag hade julkänslor. mysigtmysigt
sen beställde jag hem en film. harry potter den fjärde filmen, emma nappade direkt åt ingen frulle kom på studs. ellen&moa var inte sena att haka på . haha ellen gillade la filmen sådääär. haha
sen åkte moa&ellen till a6 och jag och emma tog våra cyklar mot solåsen där köpte jag batterier, choklad&hamster mat. askul att handla hamster mat. körsbär och grejjer. hah
sen cyklade vi hem. gick in på cdon.com emma beställde en drew barrymore box :) cdon är bra ska jag säga dig.längtar efter desperete & save the last dance.
aa nu snart ska jag träna. ska bli gott att få röra lite på sig allt.


imorgon kommer ida hem också. då får jag en fotbollsträningsvän igen. jaa tack
på tal om ida ska jag nog ringa henne nu. hejpåde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback