en salig blandning

Fem saker i min frys, sett ifrån ett funktionellt perspektiv:
* räkor, blanda dem med grädde, koka upp i en panna, koka pasta, vips en helgod middag
* magnum glassar i massor
* lax, hur kan man inte gilla lax?
* kyckling, lägg till massor av mayosås. oooh
* is, perfekt en sommar som denna

Fem saker i min garderob:
* alla mina kläder, snyggt upphängda/ vikta, ny städad ;)
* alla skorna uppradade.
* halsband
* väskor
* solskyddskräm

Fem saker i min bil: ( pappas)
* CD - skivor
* En övningskörnings skylt .
* Tejp
* En miniräknare
* bergis en penna

Fem saker i min handväska:
*Min mobil
*En bok
*Min plånbok
*Busskort
*Nycklar

Tre bästa resemålen:
* Kreta, helt underbart, maten,stranden ALLT
* Portugal har bara ljusa minnen därifrån
* Falkis. vad mer behöver jag säga?

Tre bästa biofilmerna:
* Heartbreake hotel. haha så mycket har jag inte skrattat på en film innan
* Hide and seek, huuur läskigt som helst, en blåsig höstkväll
* Ice Age 2 jag&emma och barnen. hell yeah va bra den va

Tre personliga skönhetstips:
* Sov
* Träna
* Ät

Fem tips på vad man kan göra under sommaren:
* Sola & bada, så ofta du får chans
* Samla ihop ett glatt gäng och duka upp en mega stor picknick
* Spela kub & krocket
* Köp körsbär. sätt dig på en sten vig strandkanten och njuuut.
* HA KUL.

torsdag :
idag har jag jobbar & slitit. rensat ogräs. ohej.
sen fick vi sluta lite tidgare, då gick jag&ida hem till ida och spelade tv spel. ida va så trött så att hon somnade. haha
sen kom ellen en snabbis, ida åkte till stan, jag och ellen åkte hem var för sig, sen sågs vi tre senare i stan igen. tränings daxs.
sjukt jobbigt va de.
sen fåkte vi bil hem, med ellen så himla skönt.
nu är jag hemma igen. idag ska jag gå och lägga mig tidigt. är min plan.

sista dagen på jobbet imorgon. fyyyyy satan vad skön. anar inte. ida&lo ferie - 06 är över. buhu
sen på kvällen sk avi ut och fira hela ljungarums gänget.
och vi har mycket att fira vi:
 - ellen&ida nyss fyllda 18.
- jag fyllde 18 för typ två månader sen, första utgången för alla.
- sommarlov, work is over
- jag har klarat teorin
- fira att vi har nåt att fira.

jaaaa. vi ( ella,eng,mathi,idahoe&lo) kommer ha sjukt himla kul, och det blir ju inte tråkigare av att folke,kikke,melin,valen&affe ansluter senare. jag tippar på att det blir en toppenkväll.

KEBABKEBAB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback