körsbär - kan vara det godaste

Jag blir så trött på dig. På allt du säger&gör, allt känns så Bullshit

NÅ. nu har jag fått ur mig lite. Jag läste i den nya veckorevyn att man måste göra det ibland.
Nu är jag glad igen.

Idag har varit en solig dag. MIn väckarklocka - idas sommarvisa- började sjunga kl 10,15 idag, två minuter senare -10,17- ringde ellen. vi hade ett trevligt litet morgonsnack för min del, för ellen var det snarare ett lunch samtal. aa i vilket fall, en trevlig start på dagen.
sen gick jag in i duschen, sen bar det av mot stan. där träffade jag mathilda.  vi gick lite på stan, jag köpte ett par bikitrosor på rea, absolut inte min sorts trosa men va fuck.

efter ca en timma på stan va jag död. men om man sitter uppe till två och titta på sumobrottning så får man skylla sig själv, eller ? haha jag hade ju trevligt sällskap, men jäälka va trött jag var där ett tag.

nåväl vidare med dagen.
Jag åkte hem sov lite, sen kom emma. då cyklade -hör och häpna- jag med henne till A6 och hämtade ut kort. mycker fina emma duu. haha och eftersom jag inte hade orkat laga ngn mat idag så gick vi till IKEA där jag köpte mig mat, köttbullar, himla goda sådanna.
sen gick jag och emma på A6 i nån timma, jag hann inhandla ett armband på rean 75 % jag var bara tvungen att slå till.

sen cyklade vi hem fortfort för jag skulle jobba. hem och hämta en tidning sen fort till minigolfen. där satt alen så söt så, han sken upp när jag kom. sen avlöste jag honom. sen kom håkan vi snackade en stund, sååå kul. han är skön håkan.

sen kom det några som skulle spela minigolf , hela 19 stycken, med en hund inräknat. 
så det blev klirr i kassan där. 
efter 3 timmar i kiosken cyklade jag hemmåt. 
Gick in och bytte om, sen gick jag ut och spelade vollyboll. och ja det är konstaterat, jag är sämst på volleyboll.  jag fick nog över 4 bollar av 30 . men faktiskt så sikade de i det andra laget på mig, de visste att jag var kass. om det nu är något försvar.

wellwell. nu ska jag avsluta detta inlägg och gå och sova-snart- så jag kommer utvilad imorgon. jag vill inte vara lika trött som idag.på jobbet. never då blir det jobbigt. mkt jobbigt. 

godnatt.  






imorgon följer del två i våran suveräna serie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback