körsbär

goddag !

ja då var en helg över, nästan iallafall.
i fredags slutade vi tidigre från jobbet, då åkte jag&sara in till stan och tränade. sen gick jag och inhandlade pommes pinnes & turkisk yougurt
 
körsbärsen åkte jag hem och åt.
senare på kvällen bar det av mot sara, där vi hade en liten grillkväll med sara,jocke,kikke&markus. vi grillade kyckling, spelade kub & klumpeduns. 
en mycket trevlig kväll.

lördag:
sen igår började jag dagen med att städa. wii.
sen åkte jag&mamma&pappa till stan, mamma&pappa skulle inhandla kläder&skor.
mamma köpte en jätte söt vit tunika linnesak. och ett par himla fina jeans. 
pappa köpte ett par sandaler..
jag köpte inget. 
sen fikade vi..
när jag satt och väntade på min chokladboll&sprite kunde jag inte motstå att lyssna på ett samtal som fördes av tre 45-50 åriga damer, dom satt nämligen och snacka skit och nån 40 som fyllde år idag och hon var visst väldigt egoisktisk och försökte se ut som 20 och lala- så kul var det att lyssna på dom. själva satt dom där halvmulliga med fula kläder&skor och var ju såå sköna själv. haha 

sen åkte vi och handlade mat.
kom hem lagade mat, sen begav jag mig till ellen, myys. där kollade på film&åt naturgodis. haha och chips med dip. filmen var B, men sällskapet var A+++.

söndag
idag har jag kört bil, handlat & pantat burkar, tjänade ihop 244 kronor, fatta att vi hade många burkar, de flesta var dessutom 0,50 :- burkar. haha
ikväll ska de bli fotboll för hela slanten. italien-frankrike. go italy.

övriga plus i helgen
jag har ev ett extra jobb till hösten. tack pappa :)

nu ska jag inte underhålla dig mer. hejdåå

  




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback