söööndag

idag fyller min kära lilla maria babe 18 år. nuu jävlar ska du&jag ut.

utgång i fredags. först hos mig, sen till cajsa, sen piren, sen amor, sen centrum, sen hem till mig igen.
det var en helt okej kväll, roligast var nästan när basseb&folke förvandlades till danskar vid halv tre på natten. "iinge päängar" haha . sköna grabbar.
natten var skön. jag fick min egna säng till sist. efter många om och men.
ellen fick dela rum med danskarna. haha stackarn.

inatt sov jag själv hemma för första gången i hela mitt liv. jag var lite rädd ska jag erkänna. jag låste alla dörrar och la mig i min säng och kollade på fröken sverige - filmen läste tidningar & tog bobby som sällskap. söt hamster det dära.

nu ska jag snart upp till min lilla stuga. marcus kommer och hämtar mig snart. och han har köpt nåt till mig i visby. söta bror undra vad bara. inget jag kunde lista ut. okeeej

nu ska jag packa ner lite saker till stugan. byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback