ännu en lista

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu: glaaad
Favoritgodis: choklad, finns inget bättre
Är det nåt du absolut inte äter: blodpudding
Kläder just nu: sporttop&shorts (har tränat)
Musik just nu: no one. enda ljud jag hör är ljudet från bobs hjul
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 2100-talet ;)
Sommarplaner: resa.jobba.sola.festa.vara med vänner,träna&sova
Fisk eller badkruka:utomland, fisk. i svenska vatten:badkruka
Saft eller alkohol: Saft .helst röd.
Hur många kuddar sover du med: tre stycken. mycket sköna
Favoritväder: jag gillar alla väder. sommar&sol. höst&regn. vinter&snö vår&blommor som är på väg
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: ett flygplan som kan åka hem med mig
Spelar du nåt instrument: nej verkligen inte
Morgon- eller nattmänniska: beror på.
Sparare eller slösare: slösar.
Vem är viktigast för dig: min vovve. eller hon var viktigast
Bästa film: love actually
Kommer du ihåg din första kärlek: jo men visst
Älskar du henne/honom fortfarande: no verkligen inte
Har du några homosexuella vänner: nej, tror jag inte
Tror du på mirakel: nej
Är det möjligt att vara trogen för alltid: varför inte?
Ser du dig själv som tolerant mot andra: vad skön är tolerant.
Ser du på kärleken som ett misstag: neej då.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: minst två högst fyra
Bio eller promenad: promenad i skogen ( i love)
Är du kittlig: på vissa ställen jaaa
Snarkar du? ibland, sägs det
Stjärntecken? tvilling
Rädd för insekter? JA
Äckligaste insekten: gröna
Största svaghet: lat
Det här är jag bra på: laga mat.
Bästa bok? sommarsystrar
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? att kunna vara osynlig. fatta vad kul
Vad vill du jobba som? kan verkligen inte bestämma mig.
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? ibland. i vissa perioder.
Har du nån flickvän/pojkvän? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? jaa ett hjärta på handleden
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) städat. helst då.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nonono
Vilken hand håller du gaffeln i? båda två. inte samtidigt då men, jag byter lite
Hur är din drömtjej/kille? låt mig tänka. äsh orkar inte
Vad är du mest rädd för? att vara ensam
Är du rädd för blod? Nee inte så
Saltar du på maten? nej bara på min räkpasta
Gillar du att sjunga? i ensamhet jaaa
Vilket gymnasium går/gick du på och varför? Per Brahe gymnasiet. varför ? jaa det är en fin & central skola
Anser du att du är stark? neej
Brukar du sola? jaaaa  men det är rätt surt må jag säga
Vad gör du om du får hicka? vet inte.
Röker du? nooooo. snälla kan någon svara på varför vill man röka?
Snusar du? NEJ. uuuuh
Använder du knark? jaa varje dag. eller inte
Kaffe, te eller inget? inget
Har du en besatthet? sockerberoende, räckas de ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback