copy. emmaeng

jaa. emma satt och typ hånade mig, kan du inte den här låten? den är ju aslätt. så nu kommer en gissa låten tävling del två, så emma själv ska få klura en hel del. fatta penna och papper. för nu börjar det.
vem är artisten ? eller vad heter låten ?  kan du ?

1. tittar på ett fotografi, på var vi brukade vara.
    himlen var ljus och kristall klar och livet var som en lätt bris. O ja

2. Det var bara du och jag, vi var unga vilda&fria. Inget kan ta dig ifrån mig......
    Baby du är allt som jag vill ha, när du ligger här i mina armar.
    Jag har svårt att tro att vi är i himlen.

3. Jag ska inte gråta, jag lovar dig jag ska inte gråta och även om jag gör, så är det inte på grund av dig.
     Jag säger dig , jag ska inte gråta

4. Jag kanske inte behandlade dig så bra som jag skulle.
    Jag kanske inte älskade dig så mycket som jag kunde
    Små saker som jag skulle ha sagt och gjort, men jag tog mig aldrig tid.

5. Jag vet att du saknar din mamma och jag vet att du saknar din pappa, när han är borta.
    Men jag försöker ge dig livet som jag aldrig hade.
    Jag kan se att du är ledsen, även när du ler, även när du skrattar, jag kan se det i dina ögon.
    Djupt där inne vill du gråta.

6. Lyssa pojkar!
    Du, du har, du har, du har vad jag vill ha
    Du har, du har, du har vad jag behöver.

7. Denna värld, denna värld är kall, men du måste inte gå.
    Du känner dig ledsen, du känner dig vilse och igen verkar bry sig.
    ..... Håll dig kvar om du känner att du är på väg bort.

8. Rör mig, rör mig jag vill känna din kropp, ditt hjärtslag nära mig.

9. Jag tror på mirakel, var är du ifrån din sexiga sak.

10. Du kommer höra min röst när jag skriker ut högt, det är mitt liv och det är nu eller aldrig.
      Jag kommer inte att leva för alltid.

11. Människor säger att det bara är ett ansikte, de säger att jag ska leva efter min ålder, och det gör jag.
      På denna perfekta dag så kommer inget stå i min väg.

12. Inget spelar längre någon roll om jag får vara med dig nu.
      Mitt hjärta slåt fortare säg vad ska jag göra nu ?
      Det måste finnas ett bättre sätt än att säga det ansikte mot ansikte........
      ..... Kom och se mig, jag är ju granntjejen.

13. Jag vet inte vad du letar efter men det är ett slöseri med tid,
       Kärlek kommer enkelt när man är ung och livet har precis börjat.

14. Jag sa , det börjar bli varmt här inne.
       Så ta av er alla kläder
       Jag är på väg in så jag tar av mig mina kläder.

15. Jag vet att du har fått nog av det här livet, men häng kvar.
       Låt inte dig själv gå
       För alla gråter, alla såras , ibland.
       Ibland, ibland är allt fel

16. Jag trodde att kärlek bara var sant i sagor och för några andra men inte för mig.....
       Då såg jag hennes ansikte och jag blev troende.

17. Den stunden jag vaknade, innan jag sminkade mig, bad jag en bön för dig.....
       Alltid&föralltid så kommer du finnas i mitt hjärta, jag älskar dig.

NYHET. nu kommer tre låtar som du ska översätta från engelska til svenska. yeeeah

18. The end is near, how far can i go.
       How low can i sink
       How bad can i feel ?

19. I just say goodbye, will I ever see you again,
      No i won't, that we had was just a night.

20. It's called heaven but I have never been there,
       but when I see all the start in the sky then i wish thaht you were here.




NÅ ? hur gick det ? 












FACIT

1 .
 Andreas Johnson - sing for me
2. DJ Sammy - Heaven
3. Elin Lanto - I wont'cry
4. Elvis - Allways on my mind
5. Eminem - Mockning bird.
6. Graaf - You got
7. Good Charlotte - Hold on
8. Gunther - Touch me
9. Hot Chocolate - You sexy thing
10. Bon Jovi - It's my life
11. Hoku - Perfect life
12. Lucy Street - Girl next door
13. Meldody Club - Baby
14. Nelly - Hot in here
15. R.E.M - everybody hurts
16. The monkees . I'm a beliver
17. musik från filmen min bäste väns bröllop.
18. Timbuktu - The botten is nådd
19. Fronda - Gå här ifrån
20.Staffan Hellstrand - Lilla fågelblå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback