en söndagkväll i juni

Din ålder: 18
Födelsedag: 23 maj - 88
Syskon: 2 storebröder
Hårfärg: Hum. brunt som blivit mycket solblekt
Ögonfärg: blåa
Vad shoppar du helst: Skor,kläder&mat
Har du några tatueringar eller piercings? Nej, men jag drömde om att jag tatuerade mig, ett hjärta på handleden. och drömmen skall förverkligas
Hur många skor har du? Det är ju frågan. vet inte.
Hur många par byxor har du? ca 5 par jeans, varav 3 som jag gillar. sen massa mjukisbyxor
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Noo 600 har varit det dyraste
Färg: Mörkgrönt&vitt
Mat: Finns det något bättre ?
Sport: Fotboll&Friskis
Ord: För skööön
Snusat? Neverever
Hoppat bungyjump? NEJ!
Brutit mot lagen? Vet ej.
Fått dig själv att kräkas? Nej.
Tar du droger? Ja, varje dag.
Vad använder du för schampo? Dove för färgat hår
Vad är du mest rädd för? Ensamhet&att någon nära ska dö
Vad lyssnar du på just nu? Ljudet av Hallons&Bobs hjul
Pizza eller choklad? Pizza. med extra mycket kebabsås, sen till efterrätt en chokladbit ;)
Guld eller silver? Guld för sköön
Vilken film såg du sist på bio? Heartbreak hotel. sjukt himla kul
Vad vill du helst av allt göra just nu? Sova och drömma om dig på din sjukt snygga motorcykel. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback