halkbanan !!!

var hur kul som helst ! wiii. vill nästan göra den igen. jag körde bara på dockan en gång och kom över på fel sida körfält en gång. inte illa. vissa sladdade runt rejält  haha det var roligt.

kul att lina var där också =) haha är det en rikigt älg ?! ja lina, en riktigt älg. som har legat där i ca 10 år, jo visst en riktig älg.
haha

sen fick man testa på värsta roliga saken, man satte sig i en bil och vändes upp och ner, sen skulle man ta sig loss. så coolt. haha typ lite i allafall.
 yeppyepp så är det. nu ska jag gå och laga mat , nåt gott, eller det lär ju bli nåt äckligt typ macka eller nåt. uuuh. tagga din hagga.

+ att jag var målvakt på träningen idag! jag ägde. ida blev nollad, haha fast i spindelns nät.

nu ska väl jag gå och underhålla mig själv, är helt ensam hemma ikväll kul, eller jag har ju bob men kul sällskap. well well, jag har ju lånat en film av emma får la sätta på den. och njuta av sällskapet av mig själv.

för sköön kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback