jag gillar rött

idaaag underbart. vi (ellen,emma&mathilda) åkte ner till vättern kl 11.00 cykeltur. oooh lovely.
sen la vi oss och solade. det var så fantastiskt underbart. ellen&emma badade men jag kände att det var lite för kallt för min del. jag är en badkruka, i svenska vatten, men i år är målet att bada i sverige. vi får väl se hur det blir med den saken....

sen cyklade vi hem och jag åt svensk färskpotatis, skinka i burk och chilisås. åå jag har verkligen längtat efter denna dag hur länge som helst. ärligt talat finns det något bättre än sommar ?

nope nu ska jag smörja in min rödbrända kropp och åka och träna. jag älskar att träna också. just nu älskar jag allt. utan morgondagen. jag kommer ha ont ont ont. men jag får skylla mig själv. helt enkelt.

PUSS


vättern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback