jag har hittat en lista till :)

okej om sanningen ska fram så hittade jag två listor men jag sparar en tills imorgon ;)




Tio första:

Första bästa kompis:
jennie holkko , ååh sicka roliga år vi hade tillsammans
Första bil: en röd volvo ;)
Första ord: mamma J
Första husdjur: min älskade vovve maxi.
Första semester: Mallorca
Första jobb: ledare på fotbollsskolan tjänade 300 pix
Första köpta skiva: en gul&lila samlingsskiva som jag köpte i sthlm
Första kärlek: mitt gossedjur bebbe
Första piercing: have non
Första konsert: eeeeh. har nog inte varit på någon riktig konsert.
Nio sista:
Sista alkoholdrycken: x-ider på tapeten
Sista bilfärd: idag ! körlektion! jag körde .
Sista filmen du såg: sorority boys
Sista ringda telefonsamtal: till ellen, igår kväll
Sista bubbelbadet: på rosenlund för typ 1-2 månader sen
Sista spelade cd: Ted Gärdestad
Sista gången du grät: i måndagskväll, jag var ensam och saknade maxi.buhuu
Sista måltiden: korv&potatismos HAHA

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? nopp
Blivit arresterad? inte det häller
Blivit kär vid första ögonkastet? ja , andreas johnson, jag och ellen .ooh
Varit på tv? noooo
Fått ditt hjärta krossat? neeeej
Sagt att du älskar någon utan att mena det? kan väl ha hänt
Haft ett one night stand? nono
Busringt till nån? hejdå räka . det var tider det!

Sju saker du har på dig:

1. Tofflor
2. Fotbollsshorts
3. Sporttop
4. Grått linne
5. Trosor
6. Hårband
7. Örhängen

Sex saker du gjort idag:

1. Spelat fotboll på gympan
2. Ätit på MC donalds med ellen&mathilda
3. Köpt fem kilo sand
4. Städat hos Bob
5. Haft körlektion
6. Läst tidningen

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):

1. Mina boxar. OC & Viva la Bam (guldvärda)
2. Mina kläder (sommarkläderna)
3. Min TV
4. Min säng
5. Min blogg ;)

Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Ellen
2. Emma

3. Mathilda
4. Min dagbok

Tre val:

Svart eller vit? Vit!
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller chips? Choklad!! jag är beroende.

Två saker att göra innan du dör.
1. Njuta av livet
2. Resa jorden runt

En sak du ångrar:
1. att jag slutade rida. jag saknar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback