lista

här är en liten rolig lista som jag hittade.

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka?  ingen!! vem behöver jacka i denna värme?
2. vad använder du just nu för skor? lacoste sommar skorna, himla sköna&fina
3. favoritfärg på kläder? vitt&mörkgrönt
4. favoritmaterial på kläder? bomull är skönt
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? jag är rätt nöjd med allt jag fick i present men den fina klänningen från VILA skulle inte vara dumt.
6. favoritaffärer? H&M&indiska (NY)
7. favoritmärke? jag älskar mina adidasfotbollsskor. så det måste bli adidas.

GREJER
vad har du för:
2. plånbok?
ehm. en mkt gammal svartvit.
3. smycken? halsband, favorit just nu. mitt stora röda hjärta i guldkedja. tack ellen
4. solglasögon? gaad no. inte min grej
5. nagellack? ljusrosa.
6. mp3? min mobil är min mp3
7. mobil? sony ericsson, nån ihopfällbar modell. orka kunna namnet

BLANDAT
1. vad har du i din:
a) jackficka just nu?.använder inte jacka....
b) handväska eller liknande just nu? massa massa saker.
2. vad är du beroende av? choklad. är och har alltid varit, kommer alltid att vara
3. vilken sorts lipsyl använder du? acos egna & vaseline
4. vad tror du på? Mig själv.
5. vad köpte du senast? choklad, igår efter att ha kollat på balen
6. har du nåt husdjur? yes . min älskade hamster bob. (och snart en vovvsing)
7. vad bor du i? my lovely radhus, tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback