lördag

jag har tröttnat på att sola nu. så jag fixar lite i min blogg.  om ca en timma börjar matchen eng-para weeei. jag älskar fotbolls VM.
hejdaaa.




Idag:
solat, kört bil, köpt sommarbusskort OCH SKA kolla på fotboll VM
Igår: tränat, kollat på fotboll & solat
I förrgår: tränade & hade körlektion  
Imorgon: träna & åka till vättern
I övermorgon: klassensdag J och det ska bli vaaarmt
Humör just nu: ont i huvet
Stjärntecken: tvilling
Väder: Härligt sommarkvällsväder
Bästa egenskap: försöker vara snäll
Sämsta egenskap: Envis
Favoritmånad: maj-juni
Tv eller film: Film
Bok eller tidning: bok. nää tidning
Bar eller nattklubb: Bar
Arbete eller skola: Skola säger jag nog då
Morgon eller kväll: kväll. jag älskar att gå och lägga mig
Klädsel just nu: träningskläder.
Sällskapsspel eller tvspel: öööh FIA med knuff
Kramas eller pussas: kramas
Promenad eller bio: promenad, billigare så
Öl eller vin: Vitt vin
Godis eller snacks: godis
Byxor eller kjol: kjol
Senast sedda film: Sorority Boys
Barn: jag är yngst i hela släkten .. status
Djur: bobb (hamster) och förhoppningsvis en vovve i höst
Utbildning: sam-sam på gymnasiet, börjar trean till hösten.
Stamgäster på din blogg: har jag några? jaa ellen,ida,emma&mathilda kanske?
Förhållande eller singel: Singel
Hetero, bi eller homo: Hetero
Fotboll eller hockey: Fotboll
Kärlek eller vänskap: Kärlek, jag älskar mina vänner ;)
Glasögon eller linser: jag föredrar min egna syn ;)
Storstad eller småstad: Storstad
Stökigt eller städat: städat
Restaurang eller hemlagat: hemlagat
Jacka eller kappa: inget
Hus eller lägenhet: radhus .. haha
Brun eller blek: just nu blek. mitt mål brun
Favoritbutik: HM och tuttifrutti (godis)
Favoritnöje: Träna fotboll & vara med vännerna
Händer eller fötter: tjaa mina fötter är fula och mina händer är små ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback