man hinner med mycket på en dag

ja. idag har jag börjat sommarjobba. det var himla kul. jag kom naturligtvis i den gruppen där det var hårdast arbete, rensa rabetten. eeeeey vad kul tänkte vi. haha eller inte. efter 2-3 timmar vad vi sjukt trötta på allt himla ogräs och ansåg oss som klara. sen har jag förövrigt pumpat bollar&samlat skräp. mycket nöjd med min insats idag.

sen åkte jag&ida in till staden. och satte oss och pluggade teori. yeeah. jag klarade fas a & b igen. ida var rookie. men hon jobbar nog snart upp sig. och får en grön prick ;)
sen efter denna lilla pluggstund for jag vidare till hovslätt och träffade lina, det var trevligt.
sen åkte jag hem, snabbt. in och byta om och sen träning.
så nu är jag hemma. och nu ska jag gå och läsa teori och kolla på fotboll.

godnatt, min älskade skatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback