midsommar ..

nu är då en av fyra arbetsveckor slut. jag kommer sakna "jobbet". vi är ett sjukt roligt gäng, som man känner sig trygg med och man behöver inte vara tillgjord eller nåt, man bara är. visst  okej. jag blir lite mobbad av mange, men vad skön, det har ju alltid varit så, haha och ibland är det rätt kul. tjorven som alen sa var dock inte kul. du ska få för faan för det. haah och en dag ska jag brotta ner magnus och hälla vatten på honom. grrr. jag blev så blöt i onsdags.

igår klippte jag gräs hela långa dagen och det var himla kul, det var en såndär sittgräsklippare. jag började lite dåligt med att inte komma in genom ingången till minigolfen, och sen fastnade jag i nätet och en liten sak gick sönder på gräsklipparen, men sen så gick det som på räls. jag klippte allt gräs jag såg . det var skitkul. haha + i kanten var att jag slapp rensa fucking ogräs på boulebanan. haha ida&mange var lite lätt sura, men vad skön. jag rensade ogräs i 2-3 timmar i måndags, nu var det deras tur . mohaha.

dagen gick vidare, vi satt och latade oss och åt godis/glass uppe på minigolfen. sen var det lunch dags. sen spelade vi kort. sen plockade vi iordning våra saker sen gick vi hem. och det var den dagen. ihiii.

ikväll ska det blir sjukt himla roligt. jag ska ha på  mig min "nya" klänning, sen ska jag plocka sju sorters blommor och lägga under kudden.. sen ska vi käka nåt gott och sen får vi se vart våra fötter bär oss. 

just det. igår hälsade jag & mamma på en fransk bulldog hund, oskar. jag är helt kär. en sån massiv klump som är söt som få. jag trodde dom skulle vara lite småfula, men hos oskar fanns det inget fult alls. bara en helskön vovve med massa energi. jag längtar tills jag får min egna heffaklump.

nu ska jag göra något mindre kul, städa. det är bara att sätta på hög musik och sjunga med. sen är städningen en baggis. 

ha en bra dag och en underbar kväll, så ses vi någon annan dag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback