onsdag

idag har det varit en mycket lugn dag må jag säga. började med att städa två omklädningsrum, men efter att ha äcklas nåt otroligt av duschar&toaletten så gick jag till janne. då fick jag iställer skriva två lappar och sätta upp på två dörrar. sen behövde janne ha sällskap av en stark person till brandkåren, och starkast av oss alla var .. jag. haha. i allafall enligt mig&sara.
då var jag ute och åkte med janne ett tag, när jag kom tillbaka var det rast. sen gick jag och samlade in tomma saftdunkar, sen smet jag ifrån städjobb igen. haha jag hittade en knallgul regnjacka och gick och vattnade blommor, som stod under tak. sen var det lunch. dagens lunch bestod av

sara: spagetti&köttfärssås
ida:ugnspannkaka&sylt
alen:biffstroganoff
magnus:makaroner&köttbullar
lollo:tacoooos.

japp min mat var suveräään. till drack vi saft.  och vi fick fler lunchpolare under lunchen idag nämligen 3-4 flugor. uuuuh. jag dödade en , hör och häpna. jag fick en jävel, det var mer än vad de andra lyckades med.

sen kom vi till dagens höjdpunkt. jag lyckades smita från städningen igen. haha istället så kritade jag , mange&alen linjerna !! hahaha sånt jäääävla skämt. till en början fick alen linjerna någorlunda raka, men sen insåg vi hur snett allt var.mange var den sämste på att måla rakt, och tro det eller ej, men jag var den som målade rakast, men så målade jag kortast linjer också, kan ju bero på det ;)
men men. om haga får frispark istället för straff ikväll, får ni skylla på oss. vi tar på oss det.

nu ska jag gå och plugga teori, fy vad kul

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback