på promenad

godkväll!

idag var jag lycklig. jag gick en lååångpromenad med isaak, i skogen. allt var så grönt, blommorna blommade i alla möljliga färger och det blåste varm vind.
Jag&isaak, satte oss på en bänk och tittade ut över jönköping. isaak blev lite otålig efter ca 10 minuter så då var det bara att gå vidare.
sen kom jag hem åt naturgodis och kollade på viva la bam, och fick ett sms från ELLEN.
ååh guuush vad jag saknar henne.
i vilket fall så hade hon hittat en choklad affär i turkiet, jag blev mycket nyfiken må jag säga.haha
wellwell. nu ska jag kolla vidare på viva. imorgon blir det grilldag i stugan det ska bli himla mysigt. en heldag i stugan med mormor och alla andra. kanske daxs för årets första dopp? återkommer om det blev ett dopp. haha.

idag blev jag klar med svenska tidningen MANGO. weeij, den blev riktigt snygg. typ.
vad har hänt mer idag JO min pappa har köpt ett par TIGER of Sweden skor. haha jag kunde knappt tro mina ögon, haha kul att min pappa har köpt dyrare skor än vad jag någonsin gjort. 1100 + att han inte ens fattar att det är ett bra & dyrt märke, smart aset säger, det var en fin sko som passade mig. buhuu jag vill också. till råga på allt hade han köpt ett par svindyra jeans med.  själv köpte man ett par vita tyg skor för 99 kronor. här snackar vi rättvisa. haha. men men. han köper däremot inte skor och kläder så ofta. får väl skylla på de.

so long suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback