trött

jag är så cpigt trött. idag har jag varit igång sen kl 8.00. full rulle hela dagen.
banken- jag är vuxen
körskolan-ångest
reseinbetalning- äntligen
stranden - med vännerna
tränade på friskis med ellen
HEM- typ en timma och duscha.
kollade på match på haga
åkte till mathilda
träffade maria
hem . godnatt

så idag har jag typ varit hemma max i en timma. och samma sak igår
0800 upp och jobba
1000-1630 ute och övningsskör i hela småland typ.
1700-1830 träning 
1900 till ida och kolla på fotboll ( skööön vad bra sverige)
0000 hem.

så imorgon unnar jag mig själv en lollo dag. jag ska stänga av allt och vila upp mig. för nu är det på väg in i en depp period. och det gäller att sätta stopp innan det bryter ut.
visst en dag helt själv kan låta trist, men efter den dagen har man laddat upp batterierna så man orkar leva igen. men det gäller bara att unna sig sina egna dagar. jag ska göra det imorgon. och jag förtjänar det. så himla mycket.

så imorgon bär det av mot stugan. där kan jag lata mig dagen lång. kanske t.o.m sova över där. det var ju år sen. det känner jag för att göra. så så får det bli. imorgon åker jag till stugan och sen sover jag över där tills på söndagen.  ååh gud vad det känns sommar, för mig. jag längtar redan tills imorgon.

det enda konstiga känslan med att åka till stugan är att det är första sommaren som jag inte har hund med mig.  jag vet inte om det är det som får mig att känna mig nere. men jag antar det, jag kommer aldrig någonsin komma över maxi.  men vissa perioder är tyngre än andra, det är en sån period som är på väg nu.  där det känns som om jag bara är ivägen för alla andra. just nu är jag tråkig, de närmsta har väl märkt de.men ibland blir man lite deppig. sorry men det är många tankar i mitt huvud just nu. jag behöver bara lite tid och rum.

oj detta blev visst ett väldigt deppigt inlägg. men tyvärr är det så jag känner just nu.
men som sagt nu ska jag vila upp mig och ta nya tag. sen får vi se vart vägen går. bara synd att man inte kan gå bakåt och hälsa på. kommer aldrig att gå, men drömma sig tillbaka det får man, tack och lov.

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback