underbart

två dagar & en natt i stugan, det gör susen. nu är jag uppvilad.
men gud vad jag älskar att vara i stugan.
först när jag kom så fikade vi, sen spelade jag & min bror badminton & fotboll
sen gick vi ner och badade . ( första doppet i år )
sen när vi kom hem åkte bror&jag till den stora metropolen lekeryds kiosken och köpte godis&chips, och jag tippade på hästar, men jag vann dock inget.
sen åkte vi hem, åt lunch. sen vilade vi och jag läste lite teori. (uhuuu)
sen va de fotbollsdaxs igen. stig (vår granne) hade samlat ihop ett gäng och alla vi gick och spelade på den fina planen. när jag och marcus kom dit insåg jag snabbt att det var två 18 åringa killar som vi skulle spela mot . haha. det blev lite oseriöst. men tusan. kul hade vi.
sen när matchen var slut. slutade oavgjort totalt så gick jag&marcus och tog ett dopp. sen när vi kom hem hade mormor&morfar fixat mat. grillat . me likie.. 
sen bänkade jag mig framför fotbollsvm. Italien-USA. sicken kul match. marcus&morfar åkte ut och fiskade.
juust det. under kvällen tappade jag min sista mjölktand också. grymt va... haha
sen gick jag och la mig.

morgon så. upp och hoppa. dagen började med frulle&fika. sen spelade jag och marcus badminton&strandtennis. sen gick vi och badade. niiiice. sen bar det av mot stugan igen, där åt vi mat och vilade. sen åkte jag&marcus hem ...
och det var min helg.

nu ska jag gå ner och äta kyckling. suverääänt. nu är jag på bettet igen. nu jävlar ska detta bli en underbar sommar.

första steget är sommarjobb imorgon. idaaa. nu ska vi se till att ha kul. pengar what ever, det löser sig ;)
sen är det midsommar. vi ska ha himla kul. sen lördag/söndag ska jag bo i stugan igen. och så va denna veckan planerad. haha men oftast blir det ju aldrig som man tänkt sig, vi får väl se ..

HEJDÅ RÄKA NU SKA JAG KÄKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback