uuhuu

painen i ryggen/aset är ju inte beskrivbar. jag kan inte sitta, inte gå , inte ligga, inte sova.  uhu jag hatar att var bränd.

idag då hade jag körlektion kl . 07,40 det gick la sådär. nu gillar jag tomas mer. wahaaaa
sen gick jag till skolan och fixade skåpet. byebye skåpet, kommer inte ens ihåg vilket nummer jag hade. aja skit samma.
sen kom ellen&mathila på cykel och vi cyklade till stadsparken. eller tjaaa. backen var ju grym. vi orkade med nöd och näppe komma upp, och ändå gick vi.
sen hade vi klassensdag. vi va typ 10 pers som satt och snackade lite allmänt sådär va.
sen cyklade jag ellla hem. sen kom mathi till mig och vi umgicks hela eftermiddagen, tog en promenad&lagade mat :) mumms. mayosåsen i mitt hjärta.
öhööö. nu orka jag skön inte skriva mer, jag har spelat match, det gick sisådär. och sanna , sanna är min lilla favorti 90. du är frän i dina körsbärstrosor ;)

byebyeeee.

juuust det. mathilda ska ju få en hund. jag är lycklig. haha mathi visste inte vilken ras som de skulle skaffa så jag tog reda på det. en cocker spaniel . en svart. sööööt. jag vill se ;)

imorgon är det skolav. YEEEEEES nu är det byebye skolan. hey hey haga. yeaaaah
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback