fransk bulldog - tisdag

japp där har vi det, en fransk bulldog, det är hundrasen som jag ska ha nästa gång. om det blir snart eller om 10 år det vet man aldrig men, en fralla det ska de vara.
BERLIN by the way var helt enormt kuuuuuul. jensjensjens - i vilket fall så är det en annan historia.



idag har jag tagit min andra körlektion. ooh. jag hatar att köra men vad gör man inte för att kunna ta bilen i sommar. i allafall så övade vi lutning idag, det var svårt, men lärande - hoppas jag -
 snart är det träning. med booooo som jag gillar i måttliga mängder. haha okej han är mycket bättre än kenneth. meeen det är nåt med bo som jag kan inte sätta fingret på det bara .haha ää bo är ok.
 

so looong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback