dagen fortsätter....

hej.
idag hade jag tänkt att skriva ett långt inlägg.
dagen började kl 10.00 upp och åka till ica. jag körde.
handlade med hjälp av det nya scanna självsystemet.det var kul
sen åkte vi hem. jag körde.
efter det så åt jag frulle. ute i solen, det blåste kallt som attan men solen lyste ju.

vid typ 12 kom mamma på . javisst vi ska ju köpa en matta. jag ba . okej. då åker vi - jag körde.
vi köpte en liten tuff matta. plast igen. min mamma är inne i plast. sen åkte vi till A6 - jag körde
på A6 skulle vi köpa blommor, att köpa blommor med mamma = 1 timmes väntan, hon kan inte bestämma sig. till sist efter många om och men, blev de den blomman vi tittde på först, en söt liten blomma. sen åkte vi hem - jag körde.

sen när jag kom hem så satte jag mig vid datorn. och åt en macka, jag tänkte de är ju luungt samlingen är ju inte förrens om 30 minuter.
wellwell 13.42 sen fick jag panik. samling om 3 minuter, jag har eeh inte packat väskan, inte tatt på mig kläder. haha jag kände hur böterna steg.
men jag fattar inte hur, men jag lyckades att komma i tid. haha så bra

matchen då. 0-0, men skott på mål va typ. 20-1 himlans skit.
nästa gång....

ikväll blir de nog något mys med pärlorna. love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback