en evighetsmaskin.

goddagens.
jag har ångest, jag har inte ens fått mitt studiebidrag och jag har redan börjat att handla för det. buhuu. men shalen var så himla fin, och klänningen var också jättefin och billig. jag dissar linnet. det var i.o.f också himla fint men nu räcker det med kläder.  verkligen. höll nästan på att glömma skorna, som var på rea. så fina, men hur obekväma som hellst. jag antar att det är ett par sånna skor som jag suktat efter sen dag ett som dom kom in på din sko, men en sko jag aldrig kommer att äga.  stackars mig.
i-landsproblem indeed.

idag har varit jobbig.
började med att jag kollat fel i busstidstabellen, mitt nöt, varför kollade jag söndag ? tur att min pappa var i stan, han fick köra mig in till stan.
sen hade jag körlektion. uuh jag hatar allt som har med bil att göra. teori,lektioner,växla,köra. säg nåt positivt.

sen började skoldagen, ellen&jag geon är klar . hur skönt som hellst. svenskan går frammåt och jaaa ellen du ska ha matte c.

på eftermiddagen tränade jag&ellen på ett väldigt skuttigt pass. hopp hit och hopp dit jag var slut efter 20 minuter.
sen åkte jag hem, åt lite, började med att granska samhällskritiska låtar. sen va det fotbollsträning vid sju.
jag hade tänkt mig en goo liten träning, men icke. alla jobbiga springövningar i världen.

nu sitter jag här igen. hur ful som helst, gråa mjukis shorts, aprikos linne, silvriga sommarskor ( försöker gå in dom ) och ett blommigt hårband. men vem bryr sig. inte jag.

nu börjar viva om 15 minuter och då ska jag vara redo liggandes i sängen och vara hel laddad.

godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback