godmorgon

dagens planer :



* gå ut & gå - avklarat 3.8an med mamma skönt.
* räkna matte kapitel ett - har nästan börjat.
* gå på musikal 16.00 - lääängtar.
* träna - när?

 


igår spelade jag match. det blev 0-0 som sagt men det var en helt okej match.
jag fick spela nästan hela matchen, blev utbytt när de va typ 6 minuter kvar.
Sen skadade sig melinda, då fick jag gå in igen de sista 3 minuterna.
sen va jag trött hela kvällen. nu sitter jag här och väntar på att jag ska ta tag i mitt
liv och börja räkna matte. haha. frågan är ju om jag ska skita i de och gå ut och göra
något annat i stället?
imorgon är det måndag igen. veckan som följer är en helt vanlig vecka.
jag måste plugga massa matte dock. sen ska jag träna & spela match.


saker jag måste ta tag i :

♥    ändra min utvecklingssamtal tid
♥    fixa lånekort på bibblan - så jag kan låna hund böcker.
♥    boka klipptid
♥    tänka ut vad jag ska göra på min födelsedag
♥    köpa morsdag present
♥    planera min sommar

jag längtar till min sommarstuga så jag håller på att bli tokig. i år ska jag bada i stensjön, sova i uthuset, sola på gräset, ligga&vila i hängmattan, fika i skuggan bakom huset, cykla till hästarna på minicykeln, fiska med marcus, ligga & lata på bryggan, hjälpa mormor&morfar, spela fia, äta smultron direkt från landet. ja tack. sommarstugan ♥ 







lollo ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback