goodbye my friend.

ellen för skön, jag saknade dig redan efter 10 meter efter det att vi skildes. men du får ha en underbar vecka, hoppas för min skull att den gå fort så du kommer hem snart igen. 
och i helgen , helt själv. ellen-turk,math-cypern,emma-campar. jag - ? buhu. jag ska ev till flisby och kolla på en fralla. men bara kanske. 
sen på söndag händer det något i mitt liv också. jag ska till min underbara stuga. hela släkten ska ha grill kväll, och nej det är inte jobbigt med hela släkten i.o.m att min släkt består av 8 pers ;)
nog om det.

 idag har varit en härlig dag. jag dissade tyskan och tog en sovmorgon, på historian hade vi utvädering och betygsnack. och här kommer månadens chock. jag får VG i historia , skojja min dojja, jag suger ju. eller aa tydligen inte. men det har känts tyng i ämnet jag var så inställd på G, och så sa han aa du ligger på VG nivå. WHAT ?! men men jag är hur glad som helst.
ellen min ellen , hon fick MVG och hon är så värd det.
dagen gick vidare. hum vi hade samhäll - boring. eng betygssnack. VG i tyska och G/VG i engelska ellen&jag gjorde uppror så Adam ska kolla igenom allt vi har gjort. haha.

sen åkte jag hem. sa hejdå to ellen.
gick till emma, satt där i massa timmar och hjälpte henne att skriva klart sin skirvuppgift, sen drev vi med ngn på emmas msn, vi ljög ihop om vem vi va, hade värsta fula bilden och tillsist bloggade han oss. hahah
sen gick jag hem. åt . åkte till friskis.tränade.åkte hem. och nu sitter jag här. ska snart gå och lägga mig, men först ska jag bara måla tånaglarna,byta sand hos hal&bob,städa upp på rummet & lyssna på samhällskritisk musik. ojja jag ska kanske inte gå och lägga mig snart. haha

aja jag ska i allafall ta tag i min måstelista så jag kan få gå och sova.

byebye.

I know we will meet again, and up there can nothing separate us 

there will we be togheter forever....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback