lördag morgon

godmorgongodmorgon.

summering av gårdagen:

» matteprovet gick inte så bra. men G borde det vara.
» lunchen var god
» träningen var skitkul. bräda med ellen. haha om jag får öva lite så kan det bli bra.
» eftermiddagen kom.
» pappa kom hem men sjukt mycket mat. frysarna blev proppfulla så pappa var tvungen att åka och köpa en till.
» ellen &jag åkte till A6 , eller aa ellen missade sin buss, men vi träffades på A6 senare
» emma kom till A6, blöt för hon hade cyklat i regnet.
» vi åt sallad på nåt ställe på A6. ägget var höjdpunkten ; )
» jag&ellen köpte de snyggaste linnena . I ♥ football
» emma cyklade hem
» ellen&jag gick på A6 lite till.
» ellen köpte en klänning
» vi åkte hem till mig.
» ida kom :)
» big började
» emma&hallon kom : ))
» the plank ringde. HAHA
» bussen gick.. mål stan!
» i stan. fika&inget mer.
» hem igen. i bil :)) godnatt.

20 maj då.

dagens mål är gå ut&gå, våffla om håret,gå och se kalajs tåget&amy diamond, hejja på sverige i eurovison.ev hinna med och kolla på fussball.

vi får väl se vad som blir av, ett som är säkert är att ut&gå blir av för det ska jah göra nu! hejdåååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback