måndag kväll

ojojoj nu är jag matt,trött&hungrig.
träningen sög, den var jobbig&tråkig. men nu är den över.
idag började jag dagen med en stillsam promenad runt gånglåten tog typ 20 minuter. härligthärligt
sen åkte jag till skolan, träffade ellen on tha bus. 9.02  ♥

sen hade vi geo&matte sen lunch.
efter lunchen hade vi lååååånghåltimma.
ellen tog med sig mig på en långpromenad runt munksjön, det var härligt. kom lite regn dock men jag var glad i allafall. ellen med

sen hade vi svenska och där försvann min glada dag. TB är ju dryg as hell.
hej du ska G i svenska&historia, det bestämde jag den 14/8 -05 jaaa men tack
men what ever. have a nice life torrbjörn.

nu är jag trötttrötttrött. vad ska jag tänka på ikväll innan jag somnar huuum
imorgon är det tisdag! och då måste jag plugga matte.


det ska bli kul - eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback