odelady, vilken nice day

dagen började 0600. ute och gå jippi, jag ska nog lägga ner morgonpromenixen snart asså.
sen åkte jag&pappa till tandläkarn. såååå fula tänder, haha det var dom fulaste bilderna jag någonsin sätt. jag skojjar inte, när jag spärra upp munnen så såg jag ut som ett av monstren i Lordi. men vad skön. livet går vidare. man ska inte haka upp sig på små sake ; )

sen vanlig skoldag, jag har kollat på tre olika filmer, lärarana har inget kvar att göra med oss. joo men då sätter dom på nån boring film. taaaaaack .
sen åkte jag hem, hann vara hemma i 50 miniter, jag tog en fika. sen åkte jag in till stan igen och hade körlektion. suuuger.
det roliga va att jag träffade holkkopolkko hon är skön den.

sen åkte jag hem, va hemma i ca 5 minuter sen fick jag springa vidare mot ellen, åkte in till stan & tränade. lo. el & em medel/puls. träffade sara med ju :)

sen fick vi åka med sara&hennes mamma till haga niiice.
där kollade vi på j.laget som vann. duktigt ;)

nu sitter jag här och äter mm.

taaack alla igår för en underbar dag. så mycket fint&gott som jag fick. jag kommer gå upp massa . haha men det är smällar man får ta när man fyller 18. tacktack alla söta & rara : )

nu fortsätter OC ♥

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback