onsdag...

ohyeah. har precis tränat nu. hihi det var kul. ellen&jag nu kör vi! jag tvingar dig!du tvingar mig...
imorgon bli tuff. simning på gympan,springa vårruset,träna fussball. me likiie
just det höll nästan på att glömma ! promenad med ellen på morgonen! ihiii.

idag gick jag i skogen först på morgonen då va det inte så märkvärdigt, men sen på eftermiddan , solen sken och blommorna hade slagit ut! det var helt underbart  jag gick där och bara njöööt. jag ville skrika ett vårskrik men jag var ju inte direkt själv i skogen.

nästa vår går jag där med dig! åå det ska bli så kul. babe du är efterlängtad.

om 20 dagar dååå fyller jag år och dåå får jag massa nya kläder, gissa om jag längtar!

: ) ibland är livet helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback